Steven cycling the world

Tussenstop

Voordat nog meer mensen me gaan opbellen om te kijken of ik nog wel leef, zet ik voorlopig even het laatste deel van mijn verhaal op de site.

Inmiddels ben ik weer ruim een week thuis en ben ik weer gewend aan het feit dat je met 'du pain, du vin, boursin' in Nederland niet ver komt (in Frankrijk ook niet, maar daar verstaan ze het in ieder geval). De komende paar maanden blijf ik thuis, om rond eind januari nog één keer de stoute schoenen aan te trekken, een vliegtuig te kapen en dat naar Australië en Nieuw Zeeland laten vliegen.

Reizen ten noorden van Metz bleek trouwens een eitje te zijn. De fiets mocht zowaar in elke trein mee!

Reacties

Reacties

Monique

Ok en dan kom je nu weer even tot januari bij de Mac werken,gezellieee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!