Steven cycling the world

Op retour

Huh, een bericht in het Nederlands? Ja, ik dacht, laat ik dat maar weer eens proberen. Huh, een bericht uit Noord-Frankrijk? Ja, ik ben op de terugweg naar Nederland. Na 5700km (waarvan 3200 in de VS) was ik eindelijk moe genoeg om te zeggen: ik ga weer naar huis.

Een kleine samenvatting van wat er is gebeurd in de afgelopen drie weken:

- Ik heb twee dagen met een Franse jongen samengereden die niet van door de bergen fietsen houdt. Ik wel, dus:

- De cols du Tourmalet, d'Aspin en de Peyresourde zijn geen onbekend terrein meer voor mij.

- Daarvoor had ik nog wel een knieblessure waardoor ik twee dagen moest herstellen.

- Ook mijn fiets kwam niet ongeschonden uit de Pyreneeen. Na drie bochten afdalen van de Peyresourde brak een spaak en kostte het me wat moeite en mijn beste Frans om nog veilig naar beneden te komen. Tussendoor blies ik nog mijn binnenband op.

- Reizen met de trein is niks speciaals. Tot je een fiets meeneemt. En het wordt nog spannender wanneer je ongepland om 7 uur 's avonds in Lyon aankomt en naar een volle jeugdherberg rijdt.

Uitgebreid verslag komt later nog wel, ik moet nu eerst proberen een trein richting Nederland te nemen!

Reacties

Reacties

oma

In Nederland ben je ook weer welkom,dat scheelt. Hoop dat je geen verdere tegenslagen krijgt en wat gemakkelijk naar huis kunt komen

maarten

welkom in nl

Ina Vleeshouwer

Steven,

You've come a long, long way since your trip to America!

Incredible!

Thanks for sharing your pictures and great stories!

Love,
Ina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!