Steven cycling the world

Steven hiking the world?

Het fietsen zit erop! Aangekomen in de meest zuidelijke stad van Nieuw-Zeeland moest ik zowaar een halve cultuurshock verwerken (het is even schrikken na weken afgelegen wegen met hooguit een verdwaalde toerist of schaapop de weg ineens voor stoplichten te moeten wachten met naast en achter je ongeduldige Kiwi's) en binnen een paar uur had ik mijn volgende uitdaging alweer gepland: drie dagen over Stewart Island lopen, in de hoop 's avonds een hut tegen te komen waar ik in kan slapen. Iedereen die hier komt, doet ergens een meerdaagse wandeltocht (en aangezien wandeltocht een beetje zwak klinkt, noem ik het vanaf nu 'tramp', op z'n Kiwi's), dus ik kan niet achterblijven en begin mijn eerste tramp morgen en eindig hopelijk zaterdag met nieuwe ervaringen!

Wat de afgelopen tijd betreft: van de 8 meter die jaarlijks in het zuidwesten valt, heb ik misschien 5mm gezien, en voor de rest vooral zonnestralen en een hoop bergen en meren (en schapen). Met andere woorden: ik heb me best vermaakt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!