Steven cycling the world

Op weg naar op weg zijn

Fiets is er en in niet kapot, credit card bijna (het was een leuke verrassing toen twee dagen voor vertrek mijn oude kaart werd geblokkeerd, gelukkig heb ik lieve ouders die de nieuwe meteen hebben opgestuurd, hoewel ze hem volgens mij liever persoonlijk hadden gebracht), en Nieuw-Zeeland is mooi, zelfs als het regent. Genoeg reden om vanaf morgen weer stalen benen te groeien en het stadsleven te ontvluchten (ik zal nooit van grote steden gaan houden).

Voor mensen die me 's nachts willen wakker bellen: ik heb een Nieuw-Zeelands nummer (+64 (02) 12558134).

Bike arrived in one piece, credit card is almost here (it was a pleasant surprise when my card was blocked two days before departure, but my loving parents posted it as soon as possible, though I can imagine they'd rather caught a plane to Kiwiland themselves), and New Zealand is gorgeous, even when rain is pouring down. Reason enough to grow steel legs from tomorrow on and flee from the city (I don't think I'll ever like big cities)!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!