Steven cycling the world

It's only just begun

Amerika was leuk. Frankrijk was leuk. Maar als je tijdens die reizen constant te horen krijgt hoe mooi dat ene land precies aan de andere kant van de aarde is, en je hebt daar vlakbij ook nog eens familie wonen, dan is de beslissing snel genomen.

De derde en voorlopig laatste etappe van mijn reis vol ontdekking en leermomenten (ik voel me inmiddels een stuk wijzer) vangt komende maandag aan en duurt ruim drie maanden, beginnend in Nieuw Zeeland en met een hoop fiets- en vliegwerk eindigend in Australië (zolang ik niet vergeet links te fietsen). Op veler verzoek zal ik een poging doen (even een clausule inbouwen) elk verhaaltje ook in het Nederlands te houden, zodat iedereen plezier heeft van mijn belevenissen!

The States were fun. France was fun. But when you're being told over and over about this country on the other side of the world, and family lives close to this so called paradise, it's not a very hard decision to make.

The third and last stage of my journey of discovery and learning (and I've become a wise man already) starts next monday lasting three months, starting in New Zealand and ending in Australia, which involves some flying and cycling (on the left side of the road). May you have fun reading my slopppy English and may you learn some Dutch too!

Reacties

Reacties

Tante Evelyn , Cupertino Ca. USA

Steven, Well you are almost on your way to New Zealand and I wish you a good flight. As you know I spent the month of December in Australia and had an absolutely wonderful time with my family. It is a great country with friendly people. Looking forward to hear from you once you are there. Best, Tante Evelyn

Wouter

Mocht je opgehaald worden door een buurman met een veel te klein karretje dan weet je nu toch hopelijk wel wat je het beste kunt doen toch?;) Veel plezier grote kleine broer. Liefs

Erik

Succes gozert! Mt. Doom is best stijl :p

Erik

steil? xD

tijntje

have fun kiddo!!
en als we dan beide terug zijn nu echt s afspreken en stoere verhalen over onze avonturen gaan uitwisselen ;) x

Bianca

Good luck mate!

Carla

Steven!
Ik wens je veel Fietsplezier in New Zeeland & Australie.
De verhalen van je ga ik volgen. ;)

goeie vlucht morgen!!

Liefs, Carla.

Esther

Once again we wish you marvellous times, down under this time. Keep us informed and say hi to tante Truus, oom Henk and Evelyn and family if you meet them.
Hit the road!
Lots of love from Ruud, Esther, Yvonne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!